Post

Share this post

5 συμβουλές για την επόμενη διαμονή σας στο ξενοδοχείο

Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι εύκολο να ελέγξετε ξανά την καταχώριση του ξενοδοχείου. Οι Χάρτες Google είναι ιδανικοί για γρήγορη επαλήθευση της τοποθεσίας ενός ξενοδοχείου. Εάν η διαμονή σας στο ξενοδοχείο σηματοδοτεί μια ειδική περίσταση όπως μήνα του μέλιτος ή επέτειο, έχετε την πιθανότητα να λάβετε αναβάθμιση ή ειδική μεταχείριση εάν ενημερώσετε το ξενοδοχείο πριν από το check-in.

Εάν ενημερώσετε το ξενοδοχείο κατά την άφιξή σας, ενδέχεται να είναι πολύ αργά για να σας δοθεί ειδική μεταχείριση εάν έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί όλες οι αναβαθμίσεις. Ακόμα κι αν δεν είστε λάτρης του κυνήγι για εκπτώσεις, αξίζει συνήθως μια αναζήτηση Google 10 δευτερολέπτων για έναν κωδικό έκπτωσης για να βεβαιωθείτε ότι πληρώνετε λιγότερο από το βασικό επιτόκιο.

Αν είστε σαν εμάς και ταξιδεύετε συχνά αυθόρμητα, μερικές φορές ενδέχεται να αντιμετωπίσετε μια θλιβερή πινακίδα ξενοδοχείου που να λέει ότι δεν υπάρχει άδεια. Σε αυτήν την περίπτωση, μην απελπιστείτε, καθώς το ξενοδοχείο μπορεί να διαθέτει ένα ή δύο δωμάτια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα δωμάτιο επισημαίνεται ως κράτηση λόγω ενός ζητήματος συντήρησης. Συνομιλήστε όμορφα με τον πράκτορα του ξενοδοχείου και ενδέχεται να βρείτε μια καλή έκπτωση για ένα δωμάτιο με μικρό πρόβλημα. Όποιος έχει εργαστεί ποτέ στην εξυπηρέτηση πελατών γνωρίζει πολύ καλά ότι ένας αγενής πελάτης επιδεινώνεται. Γιατί; Θα σας παρακινούσε να βοηθήσετε κάποιον αγενή, συγκαταβατικό ή εντελώς καταχρηστικό απέναντί ​​σας; Οχι? Λοιπόν, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι ο πράκτορας της ρεσεψιόν δεν θα είναι ούτε καν. Αξίζει να θυμόμαστε ότι οι πράκτορες της ρεσεψιόν διαθέτουν μεγάλη δύναμη σε ένα ξενοδοχείο.

Όχι μόνο μπορούν να σας δώσουν δωρεάν πράγματα, αλλά μπορούν επίσης να διασφαλίσουν ότι θα έχετε το δωμάτιο με το θορυβώδες κλιματιστικό ή το δωμάτιο με κουρτίνες που δεν κλείνουν πλήρως αν δεν είστε τόσο ωραίοι. Από την άλλη πλευρά, λίγη καλοσύνη και σεβασμός προς τη ρεσεψιόν μπορεί να κάνει θαύματα. Ένας αντιπρόσωπος της ρεσεψιόν που είναι στο πλευρό σας μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε ένα αναβαθμισμένο δωμάτιο, να κάνετε μια καθυστερημένη ολοκλήρωση αγοράς ή να βοηθήσετε με χιλιάδες άλλα μικρά πράγματα. Ακόμα κι αν δεν μπορούν να σας βοηθήσουν, τουλάχιστον κάνατε τη μέρα κάποιου λίγο καλύτερη. Και αυτό αξίζει πολύ. Δεν αποτελεί έκπληξη, ότι οι άνθρωποι που εργάζονται στον ξενοδοχειακό κλάδο, και ειδικά στην υπηρεσία δωματίου, έχουν έναν από τους χαμηλότερους μισθούς, οπότε κάθε συμβουλή που λαμβάνει κάνει τη διαφορά. Η απόδραση του καθαριστή σας λίγο κάθε βράδυ (μην το αποθηκεύετε μόνο την τελευταία ημέρα), μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε άψογη υπηρεσία δωματίου για όλη τη διαμονή και ένα άθλιο καθαρό δωμάτιο. Συχνά, οι διαχειριστές προσπαθούν να γεμίσουν πρώτα τα λιγότερο επιθυμητά δωμάτια, οπότε μπορεί να εκπλαγείτε όταν διαπιστώνετε ότι άλλα διαθέσιμα δωμάτια έχουν πολύ καλύτερη θέα ή ακόμα περισσότερο χώρο.

Δείτε το βίντεο: https://rumble.com/v89bs5-5-tips-for-your-next-hotel-stay.html

Πηγή: monopoli.gr